Re: autoryzacja przez stronke używając loginów z passwd i haseł z shadow

On Wed, 31 Mar 2004, adam wrote:

> Mam pytanie bo chciałbym zrobić autoryzacje przez stronke,
>
> Znalazłem na necie, że można to zrobić
>
> use Passwd::Linux qw(setpwinfo);
>

> @info = ($username, $crypt, $uid, $gid, $GECOS, $HOME, $SHELL);
> $err=setpwinfo(@info);

jak juz to lepiej zrobic autoryzacje przez pama. w /etc/pam.d
masz pliki, ktore okreslaja reguly autoryzacji dla poszczegolnych
serwisow. jesli chcesz sie autoryzowac tak jak do systemu, to pewnie
uzyjesz reguly passwd ;)
ta droga jest o tyle lepsza, ze za pomoca PAM mozesz zdefiniowac inne
reguly, i tej reguly uzyjesz bez ponownego grzebania sie w modulach
perlowych.

znik.