Re[2]: gg + tlen

Witaj Jacek,

W Twoim liście datowanym 10 marca 2004 (17:43:54) można przeczytać:

JK> Odciąć tlen użytkownikom. Po jakichś 3 minutach zobaczysz
JK> radykalną poprawę.

JK> Mój sposób zadziała na wszystkich poza jadem kiełbasianym i Marsjanami.

JK> PS. Rozumiem, że w jakimś wcześniejszym liście były podane motywy
JK>     tego działania?

Ja dałem regułki na OUTPUT i maske /29
iptables -I OUTPUT -d 80.239.140.165/29 -j DROP
iptables -I OUTPUT -d 212.126.20.4
iptables -I INPUT -d 80.239.140.165/29 -j DROP
iptables -I INPUT -d 212.126.20.4

Regułki na OUTPUT powinny o tyle być pomocne, że nawet, jeżeli ktoś
wpisze sobie proxy to i tak zostanie zablokowany.

P.S. Ciągle w fazie testów.

--
Pozdrowienia,