Re: Problem z dodaniem do source wersji test

Witam

Okazało się, że problem leżał w tym, że dselect nie pokazuje (lub nie wiem
gdzie pokazuje) informacji na temat wersji pakietu, która jest
zainstalowana. Dopiero apt-get napisał, że pakiet np. dselect zależy od
innego pakietu w wersji x.x a jest zainstalowana wersja y.y.

Jestem nowym użytkownikiem Debiana (przeszedłem z RedHata) i stąd moje
pytania.

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Problem rozwiązałem za pomocą apt-get

Dariusz Skarbek