Re: 2.6 w środowisku produkcyjnym

On Mon, 2 Feb 2004, Adam Byrtek / alpha wrote:

> Jestes pewien? Napisz cos wiecej. To twoje subiektywne uczucie, czy
> moze jakos to zweryfikowales? Jestes pewien, ze nie byl to jakis
> wiszacy proces, moze z wyciekiem pamieci? Szczerze watpie w wine
> kernela... ale rozne rzeczy sie dzialy w poczatkach 2.4 wiec wole sie
> nie zarzekac.

mi tez X'y troche zwalniaja po kilku dniach pracy. ale okazuje sie ze
problemem nie sa X'y, ale zasoby jakie zezera mozilla 1.4. po prostu jak
mozilla tak dlugo dziala, to pamiec jej chyba cieknie. pozera te pamiec i
pozera, wystarczy ja zamknac i otworzyc ponownie zeby wszystko wrocilo do
normy. moze to byc problem takze innych aplikacji.

znik.