Apache virtualhost chroot

Witam wszystkich.

Chcialbym uniemozliwic dostep do plikow serwowanych przez Apacha przez uzytkownikow innych vhostow. Chtoor Apacha daje mi jedynie zamkniecie go w piaskownicy, wraz ze wirtualkami, wiec to nie rozwiazuje mojego problemu.
Co do skryptow PHP mozna uzyc np. Sbox-a. A jak z innymi CGI?
Chcialbym zrobic cos takiego: w katalogu kazdej wirtualki zrobione jest srodowisko jak dla chroot-a (configi, biblioteki, itd). Przy otrzymaniu zadania pobrania jakiejs strony, apache jest w locie chrootowany w obrebie katalogu wirtualki, wtedy zaden skrypt nie wyjdzie (teoretycznie) poza.
Czy cos takiego jest w ogole mozliwe do wykonania ??

Pozdrawiam.
Gasior.