Re: Debian Woody Sid Sarge

Dnia czwartek 08 stycznia 2004 12:00, Michał Witkowski napisał:

> No cóż, na moje oko wersja unstable powoli zaczyna być widziana przez
> społeczność debiana jako nieoficjalna wersja stabilna ;D,

Lepiej zatrzymać się na testing (z wybranymi paczkami z unstable) niż na
unstable jeśli chcesz mieć system, którego byle upgrade nie jest w stanie
łatwo popsuc.

> natomiast obecna wersja stable jako przeżytek (ponieważ jest już stara).

No niestety.. Ale zawsze można oprzeć się na stable i dorzucić (z backportów
lub ręcznie) to co jest potrzebne z testing/unstable.

> Moje pytanie brzmi:
> czy obecna wersja unstable jest już na tyle stabilna żeby instalować ją na
> serwerach produkcyjnych,

IMHO nie - wolałbym chyba złożyć coś z testing..

> i jak w takim przypadku wygląda sytuacja w wersji experimental.

experimental to nie jest gałąź taka jak stable/testing/unstable - tutaj
trafiają paczki w których sprawdza się jakieś wynalazki lub rzeczy
przydatne ale nie mogące wejść z różnych powodów do unstable (np. XFree 4.3
ze względu na brak wsparcia do wszystkich architektur).

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/

      I don't know. I don't care. And it doesn't make any difference.