Re: Radeon 9200 - brak akceleracji

On Sat, 27 Dec 2003 12:08:17 +0100
Mateusz Papiernik <mati@maticomp.net> wrote:

> Cześć,
>
> Zakupiłem Radeona 9200 i wszystko fajnie, iksy nawet ruszyły :)
> Opierałem się na wyguglanej metodzie:
>
> 0. Sprawdź, czy masz zainstalowane xlibmesa-dev
> 1. Sciągasz stery z: http://schneider-digital.de
> 2. Są to rpm-y, więc traktujesz je alienem
> 3. Instalujesz otrzymanego deb-a z opcją --force-all
> 4. Wchodzisz do: /lib/modules/fglrx/build_mod i wykonujesz ./make.sh

jesli masz plyte glowna na chipsecie kt400 to jeszcze musisz w pliku
agpgart_be.c
zamienic
via_generic_setup
na
via_kt400_setup

w sekcji ktora cytuje ponizej
#v+
{ PCI_DEVICE_ID_VIA_8377_0,
        PCI_VENDOR_ID_VIA,
        VIA_APOLLO_KT400,
        "Via",
        "Apollo KT400",
        via_generic_setup }, // AGP v2
#v-

(wyszukanie w pliku ciagu "8377" powinno od razu wrzucic Cie w okolice
tego)

i nie zapomnij w konfigu X dodac
Option "UseInternalAGPGART"         "yes"

w sekcji "Device"

greg

--
Grzegorz Galazka # catch me via Jabber:
RLU #219601 	 # greg__(at)jabber(dot)org