kablaówka+debian łan_mor_tajm...

Ok wiec po sprawdzeniu Waszych skompych (:P) odpowiedzi i probach na googlach
niestety dalej nie wiem co z tym zrobic. Mimo, ze kablowka daj emi adres
dynamicznie to o dziwo po ifconfig eth0 za kazdym razem mam ten sam ip.
Jak zapodam idown eth0 , a potem ifup eth0 dalej jest to samo ip + błąd
SIOCADDRT : network is unreachable. Generalnie po prostu nie wiem o co chodzi.
W związku z tym poproszę o pomoc. tylko tym razem nie piszcie mi, ze trzeba
zainstalowac pakiet dhcp-client:P. Z góry dzienx za pomoc. Pozdro