Re: klopty z fontami pod iBook

> Czesc mam wilko prozbe moze mi ktos pomoc w konfiguracji sid.
> chodzi o to ze nie moge wprowadzac polskich znakow i nie mam
> pojecia jak to zmienic .Na swoim iBook mam poinstalowane locale i
> porawnie skonfigurowane polski znaki sa wyswietlane i dzialaj oki
> tylko ze nie mam zielonego pojecia jak je wproadzac :(,nawet w
> trybie textowym .... dodam jeszcze ze wczesniej mialem mac os9 i
> polskie znaki byly .
>

> Pozdrawiam
>

> --

Chodzi o to, ze deafultowy (Mac-owy) uklad klawiatury nie gra z PC-owym, a taki zawsze sie ustawia.
Pod KDE, w ustawieniach systemowych, mozna zmienic uklad na MAC-owy, ale to jest tryb graficzny.
Jak to zrobic pod Consola, to nie wiem.
Ja podlaczam klawiature PC-towa, przez USB, taka, ktora ma dodatkowe wyjscie na PS2 dla myszki. Rozwiaznie malo "turystyczne", ale dziala ;)

PZDR
QD