Re: Re: mount - problem

   Może ktoś z Was mi pomoze.. Mam maly problem i nie wiem jak Go
   rozwiazac...Uzywam dysku WD 80Gb jako przenosnej dyskietki..
   Na tymdysku posiadam 1 partycje fat32, nigdy z nim nie bylo problemu
   az do teraz..ostatnio podczas proby mountowania wyskakuje mi taki error:

mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hdd5,
     or too many mounted file systems

Spróbuj tak:

mount /dev/hdd5 /blablabla -t vfat -o iocharset=iso8859-2,codepage=852

Jacek