mount - problem

Cześć!

Może ktoś z Was mi pomoze.. Mam maly problem i nie wiem jak Go rozwiazac...Uzywam dysku WD 80Gb jako przenosnej dyskietki..
Na tymdysku posiadam 1 partycje fat32, nigdy z nim nie bylo problemu az do teraz..ostatnio podczas proby mountowania wyskakuje mi taki error:

mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hdd5,
      or too many mounted file systems

nie mam pojecia o co chodzi, bo pod win9x dysk dziala bez problemow..zawsze dzialal, a teraz cos takiego...za duzo systemow plikowych tez nie mam zamontowanych....sam juz nie wiem. Zamontowane mam :

/dev/hda1 on / type ext2 (rw,errors=remount-ro)
proc on /proc type proc (rw)
sysfs on /sys type sysfs (rw)
devpts on /dev/pts type devpts (rw,gid=5,mode=620)
tmpfs on /dev/shm type tmpfs (rw)
usbfs on /proc/bus/usb type usbfs (rw)
/dev/hda6 on /home type ext2 (rw)
...i juz....Pomozecie?