Re: iptables i connlimit

Tuesday, October 12, 2004 (10:23:18 PM) Noodly wpadł(a) na genialną myśl:

N> patchem o-matic i gdy proboje ograniczyc ilosc polaczen wyskakuje
N> mi cos takiego:

N> root@server ~ # iptables -t filter -A FORWARD -s 192.168.0.0/24
N> -o eth1 -p tcp -m mark --mark 0x0 -m connlimit --connlimit-above
N> 300 --connlimit-mask 32 -j REJECT --reject-with tcp-reset

N> iptables: No chain/target/match by that name

N> Czym moze byc to spowodowane ?? czy cos zle wpisalem ? czy moze
N> w systemie czegos brak prosze o pomoc

A  connlimit'a masz wkompilowanego czy jako modul. Jesli jako modul to
moze  nie  jest  zaladowany.  Sprobuj  `modprobe  ipt_connlimit` i potem
zobacz co powie iptables.

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]