Jak ktos pomoze to stawiam dobre piwo

Witam panowie, pomocy bo juz do glowy dostaje, mam sobie 2 DSL-e i chce
jednym puscic uslugi np.www a reszte drugim, poszukalem na google i
wyplodzilem taki skrypt, tylko ze nie dziala. Jezeli juz przeskocze problem
z maskarada (ale o tym nizej) to wyskakuje blad:

ERROR : either "to" is duplicate, or "deselek" is a garbage
RTNETLINK answer: File exists
RTNETLINK answer: File exists
SIOCADDRT: Plik istnieje

Ponizej macie konfiga

#!/bin/sh
#uruchomienie przekazywania pakietów
echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward # moze byc to wlaczone na
poczatku???

DSL1=eth0
DSL2=eth2
LAN=eth1
IP_SERWER_DSL1=81.210.x.y
IP_ROUTER_DSL1=81.210.x.5
IP_SERWER_DSL2=81.210.z.v
IP_ROUTER_DSL2=81.210.z.21
IP_LAN=192.168.0.0/24

ip rule add from $IP_SERWER_DSL1 lookup www
ip route add default via $IP_ROUTER_DSL1 dev $DSL table www
ip route add $IP_SERWER_DSL1 dev $DSL1 table www
ip route add $IP_LAN dev $LAN table www

#markuje
ip rule add fwmark 1 table www
#puszczam co nie jest markowane
route add default gw $IP_ROUTER_DSL2
ip route flush cache #nie wiem czy jest to potrzebne
#Jezeli odhaszuje ponizsze 2 wpisy to podczas uruchamiania skryptu wyskakuje
ze SNAT to zly argument
#iptables -A POSTROUTING -t nat -s $IP_LAN -o $DSl1 -j SNAT --to-source
$IP_SERWER_DSL1
#iptables -A POSTROUTING -t nat -s $IP_LAN -o $DSl2 -j SNAT --to-source
$IP_SERWER_DSL2

#tym sposobem nic sie nie wyswietla, ale nie wiem czy zadziala
iptables -t nat -A POSTROUTING -s 192.168.0.0/24 -j MASQUERADE

#DSL-em 1 puszcam tylko www
iptables -A PREROUTING -i $LAN -t mangle -p tcp --dport 80 -j
MARK --set-mark 1

A i bym zapomnial tablice www dopisalem recznie do pliku
/etc/iproute2/rt_tables
200 www

Jak tego nie zrobie to wyskakuja komunikaty podczas uruchomienia ze tabela
www nie istnieje

Przepraszam ze taie dlugie ale chcialem jak najbardziej opisac problem.
Prosze Was o pomoc. Dzieki za wszytko