Re: problem z ś

Dnia pon 31. maja 2004 14:25, Adam Wojak napisał:
> czesc mam pytanko mam debian i polskie czcionki zarowno nak onsoli jak i
> pod X ale jesli np sciagne napisy do fimu to zamiast ś wszdzie jest "."
> podejrzewam ze to cos z kodowaniem jest problem ... ale nie wiem jak sobie
> ztym poradzic ...
> 	pozdrawiam adam

na dwa sposoby, pierwszy z nich:
z konsoli wpisać:
konwert cp1250-iso2 napisy.txt -o plik_wynikowy

drugi:
iconv -f cp1250 -t iso8859-2 napisy.txt -o plik_wynikowy

i trzeci chyba najlepsiejszy to ściągnąć fonty cp1250 ze strony mplayera (bo
podejrzewam, że tego używasz) i podmienić z tymi, które masz :)
miłego ogladania
--
PozdróFFka:
offtza || oi to the World!