Re: instalacja NEOstrady debian

Dnia wto 25. maja 2004 11:05, kilop napisał:
> Hello debian-user-polish,
>
>   czesc wiem ze zadam  mzoe banalne pytanie ale potrzebuej szybciutko
>   odpalic neostrade w deianie   mam dwie opcjie
>
>   modem na usb   ( to jest drugorzedne)
>   i routerek z rj45
>
>   wolalbym podlaczenie przez to drugie urzadzenie
>
>   jesli jest ktos na tyle mily zeby zapodac albo linka albo cos wiecej
>   napisac na temat podlaczenia neostrady do debiana bede wdzieczny

Ja modem thompsona mam na USB, co prawda na  gentoo ale instalowałem wg
instrukcji znajdującej się na płytce  tp sa i działa, nawet moim zdaniem
lepiej niż w windowsie ( w linuxie nawiązuje połączenie za każdym razem a
windows nie zawsze).

Zapomniał bym o konfiguracji:
Kernel 2.6.5 albo któryś z 2.4.2x, kompilowany ze źródeł zgodnie z instrukcją.

Pozdrawiam
Michał Witkowski