Re: CS dedicated server + boty

Dnia wto 25. maja 2004 03:23, marcin napisał:
> witam wszystkich!
>
> googluje, znajduje cos i nic z tego nie rozumiem.......juz nie daje
> rady prosze o info (najlepiej dokladny opis) jak moge postawic
> (i sterowac) boty na serwerze dedykowanym counter-strike-a........

hmm a ja pogooglowałem i znalazłem, może innych okularków używasz ;D

http://realbot.bots-united.org/downloads.html

ale manuala to sobie sam poczytać musisz ja sie bawiłem w serwer cs dawno temu
za czasów 1.4. AFAIK osobą która wogóle wymyśliła engine do botów jest
botman:
http://www.planethalflife.com/botman/links.shtml

Niestety od tamtego czasu już się trochę zmieniło i linki nie działają, ale
przynajmniej wiadomo czego szukać :P.

Pozdrawiam
Michał Witkowski