Re[2]: php4 do apache2 blad przy kompilacji

Hello rafple,

Wednesday, March 31, 2004, 8:48:12 PM, you wrote:

rip> ...
> [...]

rip> http://debianusers.pl/article.php?aid=14

rip> Z tego co pamietam wylozylo sie u mnie
rip> apt-get install php4

rip> ale przy odrobinie cierpliwosci
rip> klepiac zawziecie
rip> apt-get instal <nazwa pakietu>

rip> z tych ktore sa na liscie uruchomilem to i chodzi bardzo ladnie.

rip> Pozdrawiam
rip> Rafal

probowalem w ten spospob tez.... ale to jest pod apache 1.x chyba a ja sie
uparlem na 2.0.x - pooooooommmmmmooooooocccyyyyyyyy...

ps: odpisuj na grupe ;-)

iwi