nat +maskarada +2.4.25 +newbie

Czesc wszystkim!

Nie mam doswiadczenia z linuxami i mam problem -musze ustawic maskarade, tak
by sygnal z moich 2 kart (eth0 i 2, z DHCP) byl przekierowywany na zewnatrz
przez (eth1).. Szukalem juz w google.pl i nie moge nic konkretnego
znalezc... Moze wy znacie jakies dokumenty, gdzie jest to szczegolowo
opisane? Nie mam jeszcze zainstalowanych x'ow wiec chcialbym to zrobic
wszystko z konsoli..
Co do systemu -uzywam debiana 'woody' z jajkiem 2.4.25. Czy jest cos jeszcze
co powinienem podac do tego zapytania?

Pozdrawiam!
Cezary Marchel