Re: apache2 + php

On Mon, 29 Mar 2004, Marcin wrote:

> czy apache2 instalowany z pakietow debiana (sarge) dziala od razu z
> php-em?? - bo cos mi nie idzie.... a sam php4 krzyczy (zaleznosci ma
> jakies) o apacha zwyklego.....instalowalem juz apache2-mpm-worker i
> apache2-mpm-prefork...nie wiem czy dobrze robie wogole...moze jakis
> wpis tylko w configu wystarczy....

przejrzyj raport bledow. napisz reportbug php4 (znajdz pelna nazwe
paczki jaka masz dot. php4 dla apacze),
w odpowiedzi skrypt reportbug pobierze ci liste
bledow zgloszonych do twojego pakietu. to samo do apache.
w kazdym razie po instalacji apacha i php4, to powinno automatycznie
sie prawidlowo skonfigurowac. jesli nikt nie zglosil bledu,
byc moze ty powinienes to zrobic :)
btw. po weekendzie patrze, a na statystykach bledow zielona kreska
poszybowala stromo w gore. pewnie jakas zdrowa porcja paczek
spadla z sida, co spowodowalo lawine zgloszonych bledow.

znik.