Re: perl-suid openwebamail

On Mon, 29 Mar 2004 bieniu@gras.poznan.pl wrote:

> helloo
>
> ma debiana unstable / testing sarge
>
> ostatnio po upgrejdzie apt-get dist-upgrade
> byl updejt perl-a
>
> po tym mam problem z odpaleniem openwebmaila w error.log od apcha mam:
>
> [Mon Mar 29 10:04:42 2004] [error] [client 217.8.179.154] Premature end of
> script headers: /home/httpd/cgi-bin/openwebmail/openwebmail.pl
> suidperl needs fd script
> [Mon Mar 29 10:37:21 2004] [error] [client 217.8.179.154] Premature end of
> script headers: /home/httpd/cgi-bin/openwebmail/openwebmail.pl
>
> znalazlem w googlach to:
> [...]

jeszcze dodatkowo przy neomail.pl skrypcie gdy nadalem mu ponownie chmod
+s w error.log apacha mam

Can't access() script
YOU HAVEN'T DISABLED SET-ID SCRIPTS IN THE KERNEL YET!
FIX YOUR KERNEL, OR PUT A C WRAPPER AROUND THIS SCRIPT!

trzeba przekompilowac na obu serwerach kernel ? z wylaczona ta opcja ???

hm czy jakis skrypt wystarczy troche sie pogubilem :)