2 w 1 lacze, opoznienia, itd. Troche dlugie

Mam pytanie dla osob kozystajacych z tego lub podobnego sposobu laczenia 2
lub wiecej lacz. Chodzi mi o taki schemat
Two providers

                                                                 ________
                                          +------------+        /
                                          |            |       |
                            +-------------+ Provider 1 +-------
        __                  |             |            |     /
    ___/  \_         +------+-------+     +------------+    |
  _/        \__      |     if1      |                      /
 /             \     |              |                      |
| Local network -----+ Linux router |                      |     Internet
 \_           __/    |              |                      |
   \__     __/       |     if2      |                      \
      \___/          +------+-------+     +------------+    |
                            |             |            |     \
                            +-------------+ Provider 2 +-------
                                          |            |       |
                                          +------------+        \________

ip route add $P1_NET dev $IF1 src $IP1 table T1
ip route add default via $P1 table T1
ip route add $P2_NET dev $IF2 src $IP2 table T2
ip route add default via $P2 table T2

Opis pochodzi ze strony http://debian.black.pl/lgul/28/. Zreszta nieraz byl
na grupie poruszany. Mianowicie chcialbym sie dowiedziec o opoznienia
wystepujace na tym sposobie laczenia, czy sa duze, jak jest z pamiecia
zapytan dns. Pytam sie bo mam teraz sprzetowy routerek PLANET XRT-204C,
pomijam ze nieraz lubi sie zawiesic, daje dosc duze albo bardzo duze
opoznienia (ok. 150-200ms) i ma problem z duza iloscia zapytan dns i ich
zapamietaniem tars przez ktore lacze wychodza (GG sie czesto wylacza, itd).
U mnie jak narazie jest konfig 2xBDI 1MBit z Netii a chcialbym dorzucic w
niedalekiej przyszlosci 3 lacze a tego to juz ten router napewno nie
wytrzyma. A zakup Cisco + WIC to juz niezle pieniazki. Prosze o opinie od
osob korzystajacych z tego sposobu laczenia. Pozdrawiam Pawel