Re: (off topic) GF-5200 i Xfree 4.3

On Sun, 29 Feb 2004 13:10:15 +0100
Boguslaw Olszewski <bogus@netpol.one.pl> wrote:

> Witajcie,
> Sorki za offtopic. Mam GFroce 5200 FX. Dopóki miałem xy 4.0 to stery
> nvidi chodził. Po przejściu na sida stanęło. Wyczytałem, w logach, że
> moduł jest kompilowany do 4.0 ale i wyższych. Czy ktoś ma podobną,
> działającą konfigurację, bo już nie wiem co robić. Modół nv z tą kartą
> wogóle nie chodzi :(

A przeinstalowałeś sterowniki po zupgradowaniu Xów? Xy nadpisują jakieś
tam biblioteki nvidii z tego co pamiętam. No i mogły Ci namieszać w
pliku konfiguracyjnym. A tryb nv chodzi z FX5200.

Jak będziesz miał dalej problemy to wyślij XF86Config-4 i logi z
błędami Xów.

Karol
--
|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|