nowe jadro i karta sieciowa

witam
mam taki maly problem:
Gdy zainstalowalem debiana 3.0 na jadrze 2.2.20 karta sieciowa ( firma
PLANET, 10/100 MBPS, PCI BUS, ENW - 9504) byla wykryta i mialem dostep do
internetu, wszystko bylo fajnie, nastepnie zainstalowalem jadro 2.4.18 (to
ktore jest razem z Debianem 3.0 na cd) no i juz nie ma karty siecowej.
oczywiscie moge jeszcze wystartowac ze starszego kernela.
Moje pytanie to: Czy jest i gdzie plik w ktorym sa jakies informacje o
sterwniku albo jakies inne info ktore pomoze mi w czasie kompliacji (make
xconfig - uzywam)?
z gory dziekuje i pozdrawiam