Re: spurious 8259A interrupt: IRQ7

Dnia nie 1. lutego 2004 21:31, Krzysztof Kajkowski napisał:

> Ja jakoś nie mogłem nic znaleźć na ten błąd - to samo miałem chyba w
> kazdym jądrze z serii 2.4. Po przesiadce na 2.6 wszystko ok.
>

> --
> Krzysztof Kajkowski    GG: 176706     jabber: cayco@chrome.pl
> Gazeta Studencka    http://www.studencka.pl/
> Registered Linux user:    237605
> IT professional. Linux. Administration. Programming.

hehe witajcie w klubie, niech zgadnę, płytę masz na chipsecie VIA KT133 :))))
mam dokładnie to samo, i powiem coś jeszcze...jest to uzależnione od obsługi
ACPI, na niektórych płytach można było ponoć wyłaczyć obsługą ACPI w BIOSie i
to pomagało, niestety u mnie (płyta GIGABYTE) jest tylko możliwość
przełączania się pomiędzy trybami S1/S3....czas mija a ja nic nie mogę na to
poradzić. Również miałem problemy z ACPI przy windowsie 2000, gdzie po
instalacji przez pierwsze 2 tygodnie system mi się nie wyłączał (hibernacja,
zamknięcie systemu, uruchomienie ponownie, stan gotowości itd. wywalały
"niebieski ekran z zrzutem pamięci i nie był to problem RAM-u); po równo 2
tygodniach naprawiało się samo :)
Wracając do tematu ja się nauczyłem z tym żyć :) Ale jak coś wymyślicie to
chętnie posłucham :)
--
Pozdrownienia:
offtza || oi to the World!