brak dźwięku (ECS K7S5A, CMI65, Woody z kernelem 2.4.27)

Jakiś czas temu, kiedy miałem problemy z dźwiękiem, p. Sochacki na tej
liście poradził mi zmienić kernel na nowszy i wymiana na 2.4.20
rzeczywiście pomogła.

Obecnie po awarii komputer wrócił z serwisu z wymienioną płytą
główną. Jest to nadal ECS K7S5A, ale zamiast SiS 7012 mam teraz CMI65.

Z nowym płytą pod Woodym straciłem dzwięk w xmms, ale nadal był w
xawtv. Ciekawe, że pod Knoppixem (2003-11-19-EN) jest na odwrót -
zarówno z OSS i Alsa: mam dźwięk w xmss i xine, nie mam dźwięku w
xawtv (to nie jest głucha cisza tylko ,,biały szum'').

Postanowiłem zastosować ,,ucieczkę do przodu'' i w Woodym wymieniłem
kernel na 2.4.27. Rezultat okazał się najgorzy z możliwych: nie mam
dźwięku w xmms, xine i xawtv (ale saytime działa).

Będę wdzięczny za sugestie.

JSB

--
                     ,
dr hab. Janusz S. Bien, prof. UW -  Uniwersytet Warszawski (Katedra Lingwistyki Formalnej)