Re: Wykryto wirusa w wiadomosci od Ciebie! / Virus found in message from you!

On Wed, 28 Jan 2004, Mateusz Papiernik wrote:

> To jest gorsze od samych wirusów! :/

to jest efekt skanowania po przyjeciu wiadomosci.
najpierw mail jest akceptowany, potem skanowany, w przypadku
wykrycia z maila jest wyciagane from i reply-to, i odsylany raport o
wirusie. to nie ma sensu. u mnie kolega zrobil skanowanie
w czasie przyjmowania maila. raport o wirusie jest zwracany bezposrednio
serwerowi ktory nadaje, lub klientowi. wtedy nie ma bzdurnych powiadomien.

znik.