mozilla

witam

mam taki problem - oto mozilla uruchamiana z mojego zwykłego konta
użytkownika chodzi normalnie z tym, że stronka którą tworzę się w niej
rozjeżdza (dokładniej to tabele się rozjeżdzają). Zauważyłem, że dzieję
się tak ponieważ mam style (CSS) w oddzielnym pliku niż HTML:

@import url(css.css)

Jeżeli importuje je tak:

<link rel="stylesheet" href="css.css" />

to jesto to samo, tzn. wszyskie style są zaimportowane (tła kolory
itp.), ale te tabele...
Jeżeli style mam w HTML, to nie ma problemu.
Najciekawsze jest to, że gdy uruchomię mozi z konta root, to wszystko
gra (tabele są ok). Pod windows tez jest ok.
ten problem występuje chyba na wszystkich wersjach mozilli (sprawdzalem
na 0.9, 1.0, 1.2, 1.3, 1.5 i 1.6 (debian woody 3.0, wmaker)

będę wdzięczny za każdą pomoc.

kamil