Re: dzwiek z asus nforce2

On Thu, Dec 25, 2003 at 03:13:59PM +0100, pszemaz wrote:
> ja wlasnie weruje siec i na anglojezycznych pisza to samo.
> na co zwrocic uwage zeby to wlasnie bylo wkompilowane na stale a nie jako
> moduly?
> bo ja sie na tym jeszcze nie znam, chcialem tylko "uslyszec" swojego linuxa
> :|

masz taka pozycje w menu lilo jak linux.old? jak nie pojawia sie menu, to
nacisnij shift przy starcie systemu. wybierz linux.old i teoretycznie
powinno ruszyc...chociaz jak nie kompilowales sposobem debianowym
czyli przez make-kpkg, to pewnie zrobiles overwrite jadra i tu jest problem.

mozesz wystartowac z plyty debiana., koniecznie z bf24.przejsc na druga
konsole alt+f2. tam mozesz zamontowac swoja partycje do jakiegos katalogu.
zrobic: chroot nazwa_katalogu
potem ewentualnie: su -
i mozesz pracowac na swoim systemie. podmien jadro..zainstaluj z paczki
czy jakkolwiek inaczej. powodzenia.