Re: która edycja z 2.6.0

On Fri, 19 Dec 2003, cosi wrote:

> No własnie a jak się ma sprawa współpracy kernela 2.6.0 z "Woody"?

czlowieku. tego jeszcze nikt oficjalnie nie testowal :) przeciez dopiero
wczoraj wyszla pierwsza ustabilizowana wersja 2.6.0 . jak to z kernelami
bywa, pewnie tak naprawde sie ustabilizuje w okolicach 2.6.15/20 :)
woody to dystrybucja stabilna, ktora mam nadzieje niedlugo
stanie sie archiwalna. jesli ktos zrobi paczke 2.6.x do woodego,
bedzie to paczka nieoficjalna, tak jak remake wielu paczek
z sida/sarge do woodego.

> Mam troche "nietypowego sprzętu" i komp służący jako desktop w domu.
> Zastanawiałem się nad wrzuceniem nowego jądra ale czy system nie pójdzie
> w rozsypkę?

backup, backup i jeszcze raz backup. a do odbackupowania
mozesz sieposluzyc jednodyskietkowcem z kernelem 2.4 ,
nazywa sie to bootE , zaloz google, haslo to:  +bootE +linux
i pierwszy link. sciagnij, zrob dyskietke, odpal, zobacz co i jak.

> Jakie newralgiczne składniki systemu musiałbym zaktualizować?

w tej chwili nikt tego nie wie.

znik.