SATA - problem z instalatorem...

Witam.

Pomimo negatywnych sugestii z listy musiałem podjąć się konfiguracji serwerka
z płytą Intel SE7505VB2 z kontrolerem SATA Silikonu. Posłużyłem się
instrukcją "Instalacja Debiana na nForce2 i dyskach SATA" (http://
www.debianusers.pl/article.php?aid=53).

* Zrobiłem sobie jądro ze sterownikami "Silicon Image chipset" (2.4.22),
* opisywany komputerek ładnie wstał z dyskietek,
* zobaczyłem dyski pod /dev/hde i /dev/hdg,
* zrobiłem na pierwszym z nich partycje i aktywowałem swapa
* wsadziłem płytę z dystrybucją do CDROM'u,
* wybrałem kolejny krok w instalatorze: "Install Kernel and Driver Modules"
i... d**a.

Instalator się wykrzacza, restartuje i zabawa zaczyna się od momentu, gdzie
mogę wybrać "Install Kernel and Driver Modules".

W logach pojawia mi się coś takiego:

user.info dbootstrap[173]: making symlink from /dev/hda to /dev/cdrom
user.into dbootstrap[173]: installing kernel and modules from /instmnt/dists/
woody/main/disks-i386/current/
user.info init: Process '/sbin/udbootstrap' (pid 173) exited. Scheduling it
for restart.

Następnie jest info o powtórnym uruchominiu instalatora.

Proszę o ewentualne sugestie, w czym upatrywać takiego zachowania
instalatora... Ewentualnie popdpowiedź, co faktycznie dzieje się w tym kroku
(lub gdzie znaleźć o tym info) i jak ewentualnie zrobić to ręcznie.

Pozdrawiam,
Marek.