Serwer DHCP

Witam serdecznie grupowiczow.
Mam taki to oto klopot. Mam chodzacy serwer DHCP i przydzielanie adresow na zasadach statycznych typu:

host AAA {hardware ethernet zz:xx:yy:xx:zz:xx;fixed-address 10.10.10.10;}

dlaczego dzieje sie tak ze jezeli zmienie nazwe komputera klienckiego na BBB a nie zmienie wpisu w dhcpd.conf to i tak host dostanie ten sam adres IP?
Dlaczego w ogole dostaje on adres IP !!! Przeciez nazwa hosta juz nie pasuje do tej w dhcpd.conf.

Dotad myslalem ze serwer DHCP przy tego typu wpisach opiera sie na nierozlacznych parach host+hardware-erhernet.

Moze nie ustawilem odpowiedniej opcji w dhcpd.conf?

Prosze doradzcie cos.

Pozdrawiam Jarek M.