Re: ustawienia cron'a

Użytkownik Marcin Stachowiak napisał:
Witam,

W jaki sposób można za pomocą crona uruchamiać skrypty php.
Za każdy przykład będe wdzięczny.

<hardcore>
Nie wiem czy o to ci chodzi ale daj cronowi do odpalenia komendę ,,lynx local_lub_inny_host/ścierzka_do_skryptu/skrypt.php[&parametr_skryptu=null]''
Chwilę potem ,,killall -9 lynx''
</hardcore>
Można to zrealizować (o wiele) mniej brutalnie pobierając pid lynx'a i zabijąc go przy jego użyciu.

-KNT

--
| zajcewl!poczta.wp.pl ~ knt!klub.chip.pl ~ knt!gazeta.pl ~ knt!pf.pl |