Re: amule a xmule

On Sun, Oct 26, 2003 at 09:53:39PM +0100, Adrian Siemieniak wrote:
> Firewall, Maskarada - to dwie rzeczy gdzie trzeba poszukac. Pozniej mozesz
> sciagnac nowszy plik z serwerami - ale ten z sida powinien byc wystarczajaco
> nowy.

Exception write failed: Połączenie odrzucone in connecting

A jakbym powiedział że admin 'życzliwy' i niewiele go to obchodzi?
Mój firewall jest nie ma na to wpływu lecz ten maszkary napaweno.
Szukałem na stronach donkeya piszą o proxy którego mlgui nawet nie obsługuje
lecz na Winshitym emule to nie dawało rezultatu kiedyś mogłem się jeszcze poł.
przy użyciu xmule ale w tej chwili wszędzie wywala brak poł z siecią lub
utraciłem poł z xxxxxx.xxx.xx więc już nie wiem.