Re: myszka i iksy

On Mon, 27 Oct 2003 17:58:12 +0100
anguis in herba <torah@dadas.int.pl> wrote:
> Witam.
> Mam problem z myszka pod iksami, wszystko dziala "okey" ale co jakis
> czas odmawia posluszenstwa i wskaznik lata sobie po ekranie, nie wiem
> gdzie szukac przyczyny tego utrapienia, pomoze ktos ?
> Zastanawiam sie czy podac jakies dane, podac? :))

Ja bym stawiał na protokół:

/etc/X11/XF86Config-4:

Section "InputDevice"
        Identifier      "Configured Mouse"
        Driver          "mouse"
        Option          "CorePointer"
        Option          "Device"                "/dev/psaux"
        Option          "Protocol"              "ImPS/2"
        Option          "Emulate3Buttons"       "true"
        Option          "ZAxisMapping"          "4 5"
EndSection

ale to tylko przypuszczenia... Mam myszę na USB - co ma napady nerwicy
po 2-3h pracy niezależnie od systemu (lin, w98, w2k) - wada sprzętowa.
;)

Cyb.org