Problemik z gnome...

Ave!

     Mam Sida i wszystko mi pieknie dziala, ale jest jedna irytujaca rzecz
pod gnome 2.4 na moich dwoch kompach, a konkretnie nie potrafie zapisac
tak usatwien gnome, zeby zapamietal, ze np mam 6 biurek otwartych. Bez
problemu we wlasciwosciach moge se np te 6 obszarow roboczych zrobic i
dzialaja super, ale nie ma tam nigdzie save, a zapisanie sesji przy
wylogowaniu albo z menu nie pomaga bo przy kolejnym zalogowaniu mam znow 1
biurko (obszar roboczy) - dodam ze na tym samym kompie jak mialem woodego
dzialalo oki i mialem 10 biurek caly czas. Moze macie jakis pomysl??
rozwiazanie musi byc proste...

R.R.