Re: [hardware] Czy ktoś używał płyty Intel SE7505VB2?

> Witam.
>
> Mam takie pytanko: czy ktoś z Szanownych Państwa używał takiej płyty i
> czy spotkał się z jakimiś problemami o których warto by wiedzieć przez
> zakupem?

Ja uzywalem, chodzila pod debianem 3 i knoppixem bez problemu, dopóki nie
podpiąłem dysku na SATA (bo normalnie mam macierz 5 na Tekramie). Po
podpięciu dysku komputer przestał wstawać ;), po wypięciu macierzy komp na
SATA chodził równeiż bez problemów, nie działało tylko jedno i drugie na
raz) Do dnia dzisiejszego nie wiem czemu, mimo konsultacji z Intelem i
paroma innymi firmami (dysk SATA wypiąłem i działa normalnie)

--
Łączę różne wyrazy i pozdrawiam
Grzegorz Ludwiczek