Re: Wydajny serwer pop3 na debianie..

Dnia Wed, Oct 22, 2003 at 11:09:53AM +0200, Krzysztof Jóźwiak napisal(a):
> Witam!
>
> ze zwględów wydajnościowych musze zmienić popa3d na coś innego.
> Nasz serwer będzie obsługiwał ponad 1000 kont więc soft powinien
> dyć odporny na takie obciążenie (popa3d chyba nie jest).
> Co możecie mi polecic?

Khmmm, popa3d z 1000 kont da sobie spokojnie rade - używałem go na
serwerze firmowym z ponad 2tyś. kont.
Wcześniej używałem cucipopa który też nie sprawiał kłopotów.
Około roku temu zmieniłem na courierpop3d i courierpop3d-ssl - właśnie
głównie na lepszą obsługę ssl - mimo wzrostu ilości kont, działa
bezproblemowo.
Reasumując - 1tyś kont to wcale nie jest dużo, z tym da sobie rade
większośc demonów pop3.

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | JID:argail(at)histeria.pl