sun blade 150

Witam

Mam problem z instalacją debiana na owym sprzęcie. W 2.4.18 jest błąd w sterowniku do kontrolera ide ali15x. (ide=nodma nie pomaga). Na pewno jest naprawiony w 2.4.22. Problem w tym, że to jedyny sparc do którego mam dostęp. Znalazłem kernel 2.4.21 ale nie mam jak go przekonwertować na nadający się do bootwania przez sieć - do tego potrzebne jest tilo, które z tego co zauważyłem kompiluje się tylko pod sparc.

Za jakiekolwiek pomysły, albo obraz do bootowania przez sieć będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam,
JA

This e-mail was scanned by RAV Antivirus. (www.ravantivirus.com)