Re: jak ata100 promise fastrak100

> Istnieje, a nazywa się ataraid.o
> W kernelu bf2.4 ataraid jest wkompilowany na stałe

udało mi sie, tylko czegos nie rozumiem, robie to pierwszy raz i dlatego.
Na plycie głównej są 4 wyjscia 2 na ata100 i 2 ide.
podpiemem pod ata100 i w czasie instalacji debian nie widział dysków anie
raidu wiec zniechęcony podpielem dyski pod ide i zdziwilem sie jak
zobaczylem ze debian w czasie instalacji
dal mi taki wybów
/dev/ataraid/d0p2 (czy cos takiego)
/dev/hda2
/dev/hdc2
no wiec wybralem pierwszy i raid sie zainstalowal i dziala
wiec po co są te drugie wyjscia ata100?

Ale moje pytanie jest inne, gdzies przeczytałem aby zainstalowac raida
raidtools bo jest lepszy niz promise, nie wiem jeszcze dlaczego tak jest,
dlatego prosił bym o pomoc.
jezeli ktos zna adres strony najlepiej po polski byłbym wdzięczny