Sarge - problem

Witam

chcialem zainstalowac u siebie debiana Sarge. Wiem ze on jest testing.
Pytanie: skad pobrac sprawny instalator? Sciagalem ten z wiki, ale tak:
1) ten z wymaganiem internetu sypie mi sie przy ladowaniu modulow - nieokrelony blad
ladowania plikow udeb
2) ten bez internetu nie chce mi sie zaintalowac bo cos tam tez z plikami udeb.

instalator z dnia 18-10.2003 wogole nie chcial sie bootowac.

Czy ktos moze mi podac adres gdzie mozna pobrac sprawny instalator???

Pozdrawiam
R.

 konta e-mail 100 MB od 3 zl m-c
 serwery www 60 MB od 7 zl m-c