Pine i zewnetrzna poczta

Hej, mam pytanie czy ktos moglby mi pomoc z ustawieniem pine’a do odbioru poczty z konta zewnetrznego (np. o2.pl)

W polu inbox-path wpisalem {serwers/pop3/user=.../novalidate-cert}INBOX

I to mi calkiem dziala, to znaczy dostaje sie do skrzynki na o2, ale nie wiem jak zrobic, zeby sciagac te wiadomosci do siebie lokalnie, zeby nie zostawaly ponadto na serwerze.

I jeszcze jedno pytanie w tym temacie: przy wysylaniu maili tez mozna ustawic opcje /novalidate-cert, ale w ktorym miejscu mam to ustawic? Czy mam w jakis sposob ustawic OUTBOX?

Dzieki wielkie z gory

Pozdrawiam

Krzysiek