nfs - prawa do zapisu dla jednego katalogu

Witam

Chce po nfs podmontowac moj katalog domowy na innym komputerze, i chce miec
do niego prawa do zapisu.
W pliku /etc/exports wpisuje taka linie:
/home/andziu    10.10.10.9(rw)
gdzie /home/andziu jest katalogiem ktory chce udostepnic, dla maszyny
10.10.10.9 z prawami do odzycztu i zapisu, przynajmniej ja ta linie tak
rozumiem.
Na maszynie 10.10.10.9 w /etc/fstabie wpisuje takie cos:
10.10.10.8:/home/andziu /home/andziu/djus       nfs rw,noauto
, czyli montuje /home/andziu na maszynie 10.10.10.8 w katalogu /home/andziu
djus z prawami rw....
niestety po podmontowaniu nie mam prawa do zapisu w tym katalogu :(
co robie zle? czy moze sie nie da tak zrobic?
w man exports wyczytalem cos, co poniekad rozumiem, ze w taki sposob mozna
montowac tylko katalogi, ktore same sa punktami montowania ale to by bylo
chyba troche bez sensu....

z gory dzieki za odpowiedz...
--
Pozdrawiam, Dominik Juszczyk