Re: apt-get remove

On Thu, 16 Oct 2003 00:21:01 +0200
Rafal Gala <lista@viktoria-poland.com.pl> wrote:

> Witam
>
> Chcialem za pomoca apt-get remove usunac perla z systemu. Jednak apt-get
>
> oprocz samego perla chce mi wywalic m.in. Apache i mnostwo innych
> potrzebnych mi pakietow. Jak zmusisc go zeby zajal sie tylko Perlem?

Można na apcie wymusić usuwanie na siłę (parametr --force) ale po
usunięciu perla pakiety, które apt chce usuwać przestaną działać. I
dodatkowo cały system będzie rozwalony, więc albo perl zostaje, albo
tracisz te wszystki potrzebne ci pakiety. Zresztą w ogóle perl jest jednym
z podstawowych pakietów dla całej dystrybucji.

Mogę wiedzieć dlaczego chcesz usunąć perla?

Karol
--
|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|