Myszka IntelliMouse pod Debian 2.2.3r

Witam.

Mam nastepujacy problem: chialem uruchomic pod debianem 2.2.3r myszke
Microsoft IntelliMouse Explorer (przez usb). Zaladowalem odpowiednie
moduly jadra (tak mi sie wydaje tj. usbcore, input, usb-uhci, hid,
mousedev), lecz skrypt MAKEDEV nie rozpoznaje urzadzenia "input" ("don't
know what input is")  z
/proc/devices (major nr 13). Probowalem recznie stworzyc to urzadzenie
(mknod) tylko nie wiem jaki jest nr minor.Probowalem (0, 1, ...) ale
przy uruchomianiu X'ow nie udaje sie proba otwarcia tego urzadzenia.
Ustawienia w XF86Config sa raczej w porzadku ("IMPS/2",
"/dev/moje_urzadzenie", "Buttons 3", "ZAxisMapping 4 5")

Nie dokladnie sie orientuje co oznacza numer minor urzadzenia (czy jest to
numer dev z /proc/bus/usb/devices?) oraz co powiniem dalej robic. Bede
wdzieczny za jakiekolwiek info lub chociaz linka z informacjami na ten
temat.

Dzieki i pozdrwiam,

Wiktor Walewski