Re: problemy ze stronkami - dlugawe

> Moze DNSy wolno odpowiadaja? Sprobuj po adresach IP.

  Tez byl taki pomysl o dns. Ale to nie to. Pingi sa ok, dns cachujacy
tez jest postawiony, nameserwery to tepsowskie maszynki.
  ALe serwerek to pol biedy, bardziej mi chodzi o to, dlazcego stronki
sie nie otwieraja userkom, albo trzeba na link kilka razy kliknac zeby
sie stronka otworzyla.
  Strona jest prawie 100% zaladowana i zaczyna sie ladowac od poczatku i
tak na okraglo. Czasami sie nie otworzy w ogole, a czsami trzeba kilka
minut poklikac na link.:((

Jarek

--
NeoMail - Webmail that doesn't suck... as much.
http://neomail.sourceforge.net