[: Re: Pomocy z qmailem bo juz wysiadam]

Date: Wed, 8 Oct 2003 11:07:23 +0200
To: Tomasz Waszak <test@krowka.org>
Subject: Re: Pomocy z qmailem bo juz wysiadam

On Tue, 7 Oct 2003, Tomasz Waszak wrote:

> A włączyłeś SSL w outlook'u i netscape?
> http://www.krowka.org/oe/oe.html
> Tam jest opisik
> Bo widzę że wyskoczyła Ci informacja o SSL

Niestety to nie to :( - nic nie daje. Pare szczegółow. Distro testing,
jak wspomniałem, qmail chodzi bez zarzutu. Nie da się przy pomocy
zewnetrznego klienta zrobić nic, ani wysłać ani odebrać poczty. Robiłem
testy deliver i receive z dokumentacji, czytałem FAQ i wydeje się
wszystko być ok. Pop3 odpalany jest przed odkomentowanie fragmentu
/etc/init.d/qmail:

 # Uncomment the following lines to automatically start the pop3 server
     sh -c "start-stop-daemon --start --quiet --user root \
         --exec /usr/bin/tcpserver -- \
         0 pop-3 /usr/sbin/qmail-popup `hostname`.`dnsdomainname` \
         /usr/bin/checkpassword /usr/sbin/qmail-pop3d Maildir &"

Bardzo proszę o jakis pomysł. W mail.log nie wiedzę żadnych sladów próby
połšczenia się z zewnštrz z serwerem. Pomuszcie pliss.
B.O.