tapeta_w_Gnome2

Witam,

Wczoraj zainstalowalem Gnome2 i mam taki problem nie moge zmienic tapety
GnomeControlCenter niby dziala, wyswietala tapete ktora sobie ustawiam
ale zaraz na jego miejscu pojawia sie tapata inna domyslna "takie lilie
herbowe" :(  szukałem w katalogach aby ja skasowac ale nigdzie jeje nie
znalazlem /tych lili/  jak to zlikwidowac

zegnam i zdrowka zycze

--

Piotr  TROCHYMIAK  aka  Pepson

email: pepson(at)pepson.eu.org   address:
JID:   pepson(at)chrome.pl       P.O. BOX 50
tel:   0505897275                22-2oo Wlodawa
gg:    4320947                   Polska

http://www.nasza.wlodawa.pl