Re: [OT] jak zgrać strony z php?

Heloł!

Marcin Sochacki <wanted@gnu.univ.gda.pl> writes:

> On Mon, Oct 06, 2003 at 03:06:30PM +0200, Alchemist wrote:
[...]
> [...]

IMHO sciaganie wszystkiego jak leci mija sie z celem, bo niemal na
100% nie wszystko Ci sie przyda, ale w sumie jakos bardzo mi to nie
przeszkadza.

[...]
> Przy okazji będziesz miał parę z błędami, ale to łatwo już sobie
> usuniesz zbędne.

W tej chwili wystarczy do 57. Tylko artykul o identyfikatorze 54
wciaz czeka na swoja premiere. Jesli jego Autor mnie wlasnie czyta,
to przypominam mu sie :^)

Pozdrawiam,

P.