iptables nie zapamietuje wpisow

Witam!

Mam taka dziwna sytuacje, ze jak wpisze jakikolwiek wpis do iptables
to po pewnym czasie swinia mi znika.

Nie jestem pewien nawet co powoduje to zjawisko. W logach zobaczylem
cos takiego:

Oct  4 14:57:17 stary kernel: NETDEV WATCHDOG: eth0: transmit timed out
Oct  4 14:57:17 stary kernel: eth0: Tx timed out, cable problem? TSR=0x4, ISR=0x
0, t=22.

choc wcale nie jestem pewien, czy to jest wlasciwy powod (w kazdym
razie o 14:07 jeszcze wpisy byly, a o 15:40 juz nie :/ ).

Co ciekawe wszystkie standardowe wpisy z ipmasq sa dalej w iptables,
a moich dodanych przez iptables -A nie ma.

dodam, ze w /etc/default/iptables mam wpis

enable_autosave=true

ale niestety nie pomaga.

Jak na stale dorzucic, lub skasowac cos z iptables tak, zeby bylo to
tam na stale??

Kernel 2.4.21, dystrybucja stable - jedyna zmiana to pppd od Jacka
Kawy (nalozony patch na zwieszanie sie SDI na skutek
PPPIOCDETACH file->f_count=3). Moze to tu jest przyczyna? (choc to
pytanie bardziej w strone ww. Jacka Kawy ;) ).

Pozdrawiam Wszystkich
Romek Kalukiewicz