Re: ftp

On Fri, 03 Oct 2003 22:31:41 +0200
Bertold <bertold@commpol.com> wrote:
> Graficznie czy tekstowo?

Tak przy okazji - korzystałem ze wspomnianego wcześniej lufs ale
niestety Quanta (IDE) kaszaniła mi pliki zapisywane przez tak
podmontowany katalog. Inne programy (vi, mcedit) zapisywały pliki
bezbłędnie. Gdyby nie ten zonk, to bym Ci to polecił.

Inne sposoby (nie przez FTP) wymagają wkompilowanie w jądro "netblock
devices" - nie wiem czy jest to w standardowym jądrze. Np. smbfs
(montowanie udziałów samby) działa bardzo przyjemnie i bezproblemowo.

Cyb